انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با همکاری دبیرخانۀ مقابله با فقر و نابرابری آموزشی و چند مؤسسه مردمی دیگر، کارگاه «آشنایی با مسائل آموزشی معلولان» ویژۀ خبرنگاران را برگزار می‌کند.
خبرنگاران علاقه‌مند سراسر کشور می‌توانند در این کارگاه آنلاین آموزشی که روز ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برگزار می‌شود، شرکت کنند.
سهیل معینی مدیرعامل انجمن باور، دکتر تهمینه موسوی مدیر گروه کاردرمانی دانشکدۀ توان‌بخشی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران، فاطمه مهاجرانی رئیس کمیسیون بانوان جامعۀ خیرین مدرسه‌ساز و احمد میدری مدیر علمی دبیرخانۀ مقابله با فقر و نابرابری آموزشی، از سخنرانان این کارگاه هستند.
همچنین در این کارگاه یک روزه برخی از خبرنگاران رسانه‌های ملی با انتقال تجارب و یافته‌های خود، به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ می‌دهند.
خبرنگاران سراسر کشور می‌توانند ضمن ثبت‌نام در این دوره، گزارش یا مقالۀ خود را که مرتبط با حوزۀ معلولان است، به دبیرخانۀ مقابله با فقر و نابرابری آموزشی ارسال کنند.
در پایان «دومین همایش مبارزه با فقر و نابرابری آموزشی» که در روز ۲۴ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد، به سه گزارش و مقالۀ برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان  شرکت در این رویداد، می‌توانند از طریق پیوند زیر ثبت‌نام کنند.

B2n.ir/n97321